itsyourskin

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2013

Forevers historia i korthet.

Av Pelle M - 19 oktober 2013 23:52


 


Forever är ett familjeägt direkthandelsföretag som startades upp 1978 i USA.

Forever har produkter inom hälsa, hud och kosmetik. Huvudprodukten är plantan Aloe Vera vilken är huvudingrediens i företages produkter. Forever är en av världens ledande aktörer inom hälsobranschen. Forever existerar i fler än 150 länder. 1998 startades Forevers nordiska verksamhet. Forever är också väldigt stolta över sin AAA-rating som visar att de är ett ekonomiskt stabilt sällskap och en pålitlig samarbedspartner. Forever har funnits i över 30 år och det borgar för att företaget kommer att existera även i framtiden!

              

    

       


Aloe Vera Gel är Forevers produkt nummer ett. Här avbildat i de 8 mest sålda Foreverprodukterna. 

  

Med tiden kommer jag via denna bloggen att presentera varje enskild produkt som Forever har. Jag kommer att börja med topp produkterna och de jag själv använder. Jag kommer även att skriva om Forever events och artiklar som behandlar ämnena hälsa, livsstil och livsstilsprodukter samt träning och coaching.


Varför heter bloggen It's Your Skin?

- Jo, det är ju det Forever handlar om. Att ta hand om sig börjar innifrån med Aloe Veradryckena och utanpå smörjer man in krämer som t ex Propolis, Gelly eller Lips på läpparna. Dessa produkter påverkar huden och kan lindra vid smärtor i magen, sår-och hudutslag på kroppen etc.



Ni är hjärtligt välkomna att lämna synpynkter och framför allt är just du välkommen att följa min blogg It's Your skin :)





/ Pelle M Mörk - Team Marketing Builder for Forever




 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Pelle M - 26 oktober 2013 13:05

   En av Forevers senaste tillskott heter Argi + Argi + är ett kosttillskott i pulverform som är designat att passa alla. Det blandas och löses lätt i vatten. När jag t ex är i en träningsperiod blandar jag i Aloe Vera Gel för att få i mig...

Presentation


Träning, hälsa mm är för mig underbara intressen... Så därför bloggar jag om detta i It's Your Skin... Och det är ju en del vad detta handlar om :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards